sobota, 20 kwietnia 2019

Jajka Wielkanoc 3D cz.2

Witam serdecznie
Zagościła wiosna na całego. Przyroda pokazuje swoje najpiękniejsze oblicze. Wszystko budzi się do życia. Nadeszły Święta Wielkiej Nocy.
Zapraszam na kilka pomysłów z ostatniej chwili.

 Pomyślałam, że wśród moich jajeczek brakuje tych wykonanych techniką 3
 Całość dekoracji zamocowana jest na połówce jajeczka ze styropianu.
Dodatkowo część jajeczka styropianowego można pomalować w dowolny sposób.
Potrzebne elementy wykonałam ręcznie tylko zajączki zostały zakupione. Mini jajeczka ozdobiłam metodą decoupage. Drzewka wymodelowałam z drucika, pomalowałam, dodałam listki i pączki. Mini kwiatuszki wykonałam z bibuły. Trawę zrobiłam z tkaniny satynowej. Płotki i studzienki z drewienka. 
Jajeczka składają się z dwóch części a dolna jest ścięta dzięki temu jajeczko można bezpiecznie postawić. Wysokość jajka 12cm. 
Na koniec warto łączenie pleksi zakryć dowolną wstążeczka i wtedy całość jest estetycznie wykończona.
Zastanawiam się czy dobrze widać, bo pleksi odbija światło. Jednak coś widać.
Na zakończenie kilka innych dekoracji.
Dziękuję wszystkim oglądającym i pozdrawiam świątecznie
i życzę
Zdrowych Radosnych Świąt Wielkiej Nocy
Edyta

Brak komentarzy: